عزیزان وزن نینیم 242گرمه خوبه👍

۴ پاسخ

نی نی من۱۹۷گرم بود...😅

اره خوبه

بله عزیزم خوبه

اره میگن زمان آنومالی ۲۰۰تا ۲۵۰ گرمه

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس نازم👼🏻💗 مامان پرنسس نازم👼🏻💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی