سلام عزیزان کسی میدونه واسه وزن گیری جنین چی خوبه؟

۷ پاسخ

پودر لیدی میل خیلی خوبه

منم وزن نی نی خیلی کم بود
تا میتونی پروتئین بخور من در کنارش لیدی میل خوردم خداروشکر امروز سونو بودم وزنش خوبه

کباب حلیم عدسی تخم مرغ ابپز آجیل بستنی

قند مصموعی رو بیخیال شو

احیل
حلیم
عدس و لوبیا
ابگوشت
گوشت
مرع
کباب
تخم مرغ
خرما
شیر
ماکارونی
سیبزمینی
موز

بستنی و کیک خامه خوبه ولی ب خودتم خیلی وزن میده

میگن شیر ماجان

دلستر شیر ابگوشت

بستنی حلوا اجیل چیزای مقوی

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی