۲۴۴ گرم وزن نینیم بود توی آنومالی، خوبه نرماله؟؟کم نیست؟ ۱۸ هفته و ۳روزم

۱۲ پاسخ

اره خوبه نینی من ۲۴۵ گرم بود

خوبه ک 😍

۱۸هفته دقیق وزن نینی من۲۳۴بود

من ۲۱۵ بود😂 بالای ۲۰۰ نرماله

عالیه عزیزم

عاالی مال من 230بود

من ۲۲۱گرم بودم هیجده هفته و دو روز

خیلی خوبه

عالیه عزیزم من جوجم ۲۲۰ گرم بود وزنش🙂

خوبه عزیزم 30گرم از پسرم منم بیشتره تازه

خودتم وزن اضافه کردی؟

نرمال

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیستم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد