خانما توی سونو انومالی وزن بچه ۲۳۰ گرم خوبه نرماله؟

۶ پاسخ

نی نی من ۲۴۵ گرم بود آره عزیزم عالیه

خوبه گلم برای من219

به من اصلا وزنش رو نگفت

واسه من ۳۲۸بود خوبه بنظرتون

اره عزیزم واسه من ۲۲۰ بود دکتر گفت نرماله

عالیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری