خانوما من ۱۸ هفته رفتم سنو جنین ۲۱۵ گرم بود وزنش کم نیست؟ نرماله؟

۷ پاسخ

عالیه

برا منم ۲۰۰ بود گف نرماله

من دیروز رفتم ۲۰۱گرم بود گفت خوبه تو این هفته ها وزن مهم نیس

من ۲۳۰ بود ۱۸ هفته کامل

نه عزیزم خوبه
پسر من ۱۸ هفته ۱۹۵ بود دکترم گفت نرمال

عالی

نه خوبه وزنش

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد