منم 18 هفته و1روز 227 گرم بود
برای من 18هفته 202بود
بالای ۱۸۰ میگن خوبه
یه کوچولو کمه ولی الان وزنش مهم نیست چون انشاءالله وزن میگیره هنوز سعی کن مغزیجات بخوری چیزای پروتئین دار بخوری
من 17 هفته و ۳ روز رفتم 195 گرم بود دکتر گفت خوبه
منم ۲۱۰ گرم بود
وزن جنین من کاملا استاندارد با هفته هستش امروز ۱۹ هفته و دو روز انومالی گفت وزن بچه ۲۹۰ گرمه
نه عالیه من امروز رفتم انومالی ۲۴٠ گرم بود
منم ۱۹۰ بود دکتر گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.