۱۳ پاسخ

سلام گلم ،شما وزن بچت این بود مشکلی ک‌ نبود؟

مکمل خاصی نمیخورم😒😒

نه تپل نیستیم

بله زیاد باید در هفته ۲۰ .۳۹۰ باشه ولی بازم با دکترت مشورت داشته باش

من۲۲۰بود ۳۹۰ فکر کنم زیاده
دکتر چیزی نگفت؟

اگه ن ک باید ببینی بخاطر مکمل و داروها یا قند بارداری نباشه

دیابت داری؟؟؟

خودتون با شوهرتون تپل هستین اگه بله ک بچه هم ژنتیکش به خودتون رفته

مگه چه مکمل های مصرف میکنی؟

۱۸ هفته و چند روزی؟

برا منم220بود که گفت خوبه

نوش جونش چیکار داری جوجه رو

باید دکتر بگه
برا من ۲۲۰ بود

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان حامی قلبم ♥️ مامان حامی قلبم ♥️ هفته سی‌ام بارداری