۸ پاسخ

من 20هفته رفتم 200گرم بود

من ۱۶هفته رفتم۱۶۴گرم بود

سلام من امروز رفتم ۹۱ بود وزنم😵‍💫🥴😑😅😅😅خدا خودش رحم کنه بهم تا آخر مطمئنن میشم ۱۵۰🤣🤣🤣

جنسیت رو چی گفت دکتر بهت

من ۱۴هفته و۳روز رفتم ۱۰۸گرم بود🥹😍

من 80بود🥹😂

نه

ن زیاد نیس الا نگا کردم گهوارع زده 70گرم ولی بنظرم زیاد نیست تو این هفته مثلا الا 18هفته رو نگا کردم گهواره زده 190گرم اما من 18هفته ک رفتم نی نی 303گرم بود

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی