۴ پاسخ

من ۱۷هفته رفتم ۱۷۷گرم بود

خوبه من ۱۷ هفته و ۳ روز ۱۸۰ گرم بود

خوبه همین حدوداس

ب سلامتی ب دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه✨🤰🏻 مامان معجزه✨🤰🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری