خانما ۱۸ هفته رفتم آنومالی
وزن بچم ۲۰۰ گرم بود خوبه یا کم بوده؟

۸ پاسخ

وزن از ۲۸ هفته به بعد مهمه

من ۱۸ و ۳ روز ۲۷۰

عالی ...تو این هفته ها وزن بچه زیاد مهم نیست عزیزم

من ۲۱۸ بود پرسیدم از دکترم گفت الان اصلا وزن بچه مهم نیست

من ۲۶۰ بود به نظرم رشد بچه از ۷ ماه به بعد مهمه

خوبه نرماله

من۲۰۸ بود گفت نرماله

من ۲۱۰بودم‌اوکیه‌نرماله بنظرم

سوال های مرتبط

مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی