خانوما تو ۱۸ هفته و ۳ روز وزن نینی ۲۴۴ خوبه

۸ پاسخ

اره خوبه کدوم سونو رفتی؟

اره بابا خوبه

اره خوبه مال منم همینقد بود وزن نینیم

آره عزیزم

آره خوبه بچه منم۲۴۳بود گفت خوبه

منم بچم ۲۳۹بود

آره عزیزم خوبه

آره وزن پسر منم همین حدودا بود

سوال های مرتبط

مامان پرنسس نازم👼🏻💗 مامان پرنسس نازم👼🏻💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری