۶ پاسخ

مهم وزن نی نیه فقط
بهتر که خودت چاق نشی

براي چي ميخواي خودت وزنت بياد بالا؟
بعدشم هفته ٨،٩ خود بخود چاق ميشي و ورم ميكني

بچها منم هیچ وزنم زیاد نمیشه. میشه بگید چیار. کنم لطف

خب خوبه که مهم وزن نینیته عیب نداره نگران نباش😍

منم تا ماه قبل وزن کم میکردم حدودا 4,5 کیلو وزن کم کرده بودم ماه قبل بهم اکتی ناتل پلاس (مولتی ویتامین، اومگا) داد میخورم یکساعت دیگه دوباره گشنم میشه این ماه میرم ببینم چیکار کردم🤭

منم همینم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی