مهم وزن نی نیه فقط
بهتر که خودت چاق نشی
براي چي ميخواي خودت وزنت بياد بالا؟
بعدشم هفته ٨،٩ خود بخود چاق ميشي و ورم ميكني
بچها منم هیچ وزنم زیاد نمیشه. میشه بگید چیار. کنم لطف
خب خوبه که مهم وزن نینیته عیب نداره نگران نباش😍
منم تا ماه قبل وزن کم میکردم حدودا 4,5 کیلو وزن کم کرده بودم ماه قبل بهم اکتی ناتل پلاس (مولتی ویتامین، اومگا) داد میخورم یکساعت دیگه دوباره گشنم میشه این ماه میرم ببینم چیکار کردم🤭
منم همینم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.