خانما آب دور جنین برا من چقدره نرماله؟

تصویر
۳ پاسخ

ابش به نظرم کمه. دیدم خانومی رو که ۵ بود بستری کرده بودن. من ۱۱ بود به نظرم کم بود هی اب میخورم

اب دورش كمه پايين تر از8 كمه حتما ب دكترت نشون بده

۷سانت
لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان نیلماه خانم مامان نیلماه خانم ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی