خانوما بتای 100میشه هفته چندم بارداری ؟

۸ پاسخ

پس من بتام ۱٠٠٠بود زده هفته چهار بارداری🥺😐😐😐

من بتام ۴۴ بود بعد رفت بالا نگران نباش شنبه انشاالله میفهمی

فکر میکنم 19بود

آخرین پریودیت کی بوده؟ این آزمایش رو قبل موعد پریودت دادی یا بعد اینکه تأخیر داشتی؟

روز اول آخرین پریودتو باید بزنی دیگه

۴ هفته گلم

هفته 17بارداری هستی؟ با بتا 100؟؟!!

تازه شروع هست چون بعد از چند روز باید بالا بره

سوال های مرتبط

مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌ونهم بارداری