کیا جفتشون پاینه چ کردن

۸ پاسخ

منم پایینه برعکس اسباب کشی هم دارم اصلا نمیدونم خدا ب خیر بگذرونه

منم جفتم پایینه،استراحت میکنم ولی فعلا نرفتم سونو ببینم رفته بالا یانه

باید استراحت کنی رابطه نداشته باشی اصلا . و با بزرگ شدن بچه میره کم کم بالا

استراحت کن عریزم

استراحت استراحت.
پله اصلا نرو
رابطه نداشته باش
زیاد نشین
زیاد ایستاده نباش
خم و راست نشو
کاری سنگین نکن میره بالا

ابجی شیاف بزار استراحت کن
کارای سنگین نکن
نزدیکی نداشته باش
از پله بالا پایین نرو

میره بالا نگران نباش
استراحت کن تا انومالی

من نمیدونم دیگ رفت بالا یا نه

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نویان کوچول مامان نویان کوچول ۵ ماهگی