مامانای هم هفته من علائم چی دارین؟

۸ پاسخ

سر درد....
دفع زیاد....
خوابالو بودن....
درد لگن و پا و کف پا

من علائم خاصی ندارم عزیزم ☹️☹️

کشیدگی زیر شکم و درد واژن🥲

پادرد کمردرد، خستگی، تنبلی 😁

من الان دیگه هیچی گرسنگی فقط و درد واژن

علائم ندارم فقط چون بچرو میفهمم خیالم راحته

سیری ناپذیر.. خواب الود... کم کم تکون های ریز گه گاهی حس میکنم... بی صبرانه منتظرم برم انومالی

سلام دور از جونت گلاب به روت حالت تهوع و استفراغ 😓

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان نیلدا مامان نیلدا ۹ ماهگی
مامان موش  موشی🐁 مامان موش موشی🐁 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌸Ayeh🌸 مامان 🌸Ayeh🌸 ۱ ماهگی