مامانای هم هفته من شمام مثل من علائم نداری دیگه؟

۸ پاسخ

نی نی هات چین؟؟

اره منم ندارم

من حتی شکم درست حسابی ندارم🥲
مثل قبلناس شکمم🥲

الهی شکر من خیلی بهترشدم یه کم تهوع گاهی میاد وسنگینی معده

من هنوزم دارم با قرص کنترل میشه یکم🥲

منم دیگه ندارم شما هم درد سینت هم از بین رفته یانه ؟

من از اولم نداشتم 🙂

منک هی می‌ره و میاد

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری