بچه چند کیلو باشه سزارین اجباری میشه

۱۲ پاسخ

۴ به بالا

چون دردم زیاد بود نه آمپول فشار زدن نه سزارین کردن

درد زیاد کشیدم سه روز درد داشتم ولی وقتی خواست به دنیا بیاد راحت بود نه تیغ خوردم نه بخیه

بالای چهار کیلو

من 4 بودم طبیعی چهارو نیم دیگه سزارینه

قند بارداری داشته باشی و وزن جنین بیشتر از ۴ کیلو باشه

۴ به بالا

۴ونیم

برای من۴۳۰۰بود سزارین شدم

چهار کیلو

4فک کنم

4کیلو خورده

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری