۱۰ پاسخ

فکر کنم بالای ۴۱۰۰ تا ۴۲۰۰ سزارین میشی

بستگی به لگن و اندازه سر بچه هم داره

من دکترم ۴ بود دکترم سز اجباریم کرد چون لگنمم تنگ بود بچه گیر میکرد

بالای ۴ونیم سزارینه

یکی از فامیلامون ۴ طبیعی

بستگی به لگن داره ولی خیلی پاره میکنن به شدت بخیه خیلی میخوره آدم

تا۴کیلو طبیعی میشه بستگی ب لگنت داره

سلام گلم، خواهرشوهرم پسرش 4و200 بود طبیعی زایمان کرد
مگه مشکلی پیش بیاد سزارین کنن

رفته بودم بیمارستان میگفت بالای ۴ کیلو واسه دیابتی ها بالای ۴۵۰۰ معمولی سزارین میشن

4100, طبیعی به دنیا آوردم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی