فکر کنم بالای ۴۱۰۰ تا ۴۲۰۰ سزارین میشی
بستگی به لگن و اندازه سر بچه هم داره
من دکترم ۴ بود دکترم سز اجباریم کرد چون لگنمم تنگ بود بچه گیر میکرد
بالای ۴ونیم سزارینه
یکی از فامیلامون ۴ طبیعی
بستگی به لگن داره ولی خیلی پاره میکنن به شدت بخیه خیلی میخوره آدم
تا۴کیلو طبیعی میشه بستگی ب لگنت داره
سلام گلم، خواهرشوهرم پسرش 4و200 بود طبیعی زایمان کرد
مگه مشکلی پیش بیاد سزارین کنن
رفته بودم بیمارستان میگفت بالای ۴ کیلو واسه دیابتی ها بالای ۴۵۰۰ معمولی سزارین میشن
4100, طبیعی به دنیا آوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.