مامانا تو شیردهی سوتین بستنین تو خونه

۶ پاسخ

آره من میبندم

آره من همیشه با سوتین هستم اصلا نمی‌تونم نبندم

بله سوتین شیردهی عالیهههههه

بهتره ببندی ،سینه هات افتاده نمیشن

اره می‌بندم عادت کردم نمی توانم بدون سوتین بگردم

آره عزیزم از وقتی شیر میره از سینم میبندم

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان نویان❤️نورهان مامان نویان❤️نورهان ۳ ماهگی