تو خونه سوتین میبندین؟من خفه میشم☹️

۴ پاسخ

من بیرونم نمی‌بندم
فقط مهمونی و مجلس 😑
خیلی عذاب اوره

اره نبندم لباسم خیس میشه

من نبستم

نه مهمونی مجبوری

سوال های مرتبط

مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی