۴ پاسخ

نهایتم دردات شروع نشه .بدون درد بستری بشی اونجا شروع میکنن .
منم بدون درد بستری شدم

گل مغربی برای درد نیست برای نرمی واژنه

من بدون درد زایمان کردم

مننننن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهر💙 مامان مهر💙 ۴ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی