خانوما این شیافت گل مغربی یع؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

اره همینه کپسوله ولی با سوزن سوراخ کن ژله ای هاش بریزه بیرون بزار تو

چند گرفتی عزیزم؟

من خریدم فرق می‌کنه عین قرص امگا۳ هستش

آره دیگه

منم ندیدم
بنظرت منم بگیرم بزارم

اینو برا چی گرفتی عزیزممم؟؟؟؟

چندگرفتی

داروخونه داره؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی
مامان مهر💙 مامان مهر💙 ۴ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی