۵ پاسخ

خیلی زود نیست ؟؟؟

ن زوده.۳۶و۳۷ب بعد

نه زوده

نه زوده بابا
حداقل اخرای ۳۷ ک وارد ۳۸ میخوای بشی

ن فکرکنم دکتر گفت از۳۷ هفته میشه الان زوده

سوال های مرتبط

مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی