۴ پاسخ

والا من کل بهبهان شهرا اطراف گشتم میگن اصلا شیافش نیست فقط کپسوله باید سوراخ کنی بزاری کپسولش هم خیلی بزرگه میترسم بزارم مشکلی پیش بیاد دکترمم گفت لازم نیست استفاده کنی

یکی هست

کپسوله. باید سوراخش کنی بزاری تو واژن. بعضی وقتاهم‌میگن روزی یکی بخور یکی بزار واژن

مگه از این هفته به بعد روزا میگذرن

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی