۱ پاسخ

دکترم ب من گفت هروقت حرکات کم شد حتما ان اس تی بده
جدای از اون گفت از ۳۷هفته به بعد هر هفته بده
که خیلی خداروشکر میکنم حرفشو گوش کردم
چون ی کوچولو حرکات بچم کم بود، همه میگفتن طبیعیه جا نداره و فلان
چون ۳۷ بودم رفتمو ریسک نکردم
وقتی رفتم ضربان قلب بچه ضعیف بود و بهم گفتن باید بستری بشی.
خدارحم کرد زود رفتم...

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری