امروز رفتم سونو 🥹🩷🩷🍬

تصویر
۷ پاسخ

پس دیابت چند هفته هس

سلام مامان نخود مشالله دخترتون خوشگله فقط یه سوال من هفته 25هستم دکترکدداده بنظرت برای سنو هس یاچی

به سلامتی عزیزم منم تاریخ زایمانم همینه ولی ۲۸هفته ام

وییی صورتشو نگا🥺😍

چن هفته ی دقیقا من 18 دی زایمانمه

سنو چیه وزن ؟ بسلامتی

این سونو برای چی بود

سوال های مرتبط

مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسل و آهو مامان آیسل و آهو هفته سی‌ام بارداری