بچها من ۲۵هفته رفتم سنو وزن بچه۸۹۰گرم. بود کم نیست؟

۷ پاسخ

عالیع من ۲۶ هفته ۸۸۰ بود گفتن نرماله

خوبه من ۲۴هفته وچندروزرفتم گفت ۶۵۴فکرکنم بود🥲🥹

من امروز رفتم سونو گفت وزنش ۱ کیلوعه گفت خیلی خوبه

ن کم بوده که من ۷۷۰ بود دکتر کفت کمه ۸۰۰ نرماله

مال من ۷۰۰گرم بود بیست و پنج هفته رفتم

حا نولا ایمن ۷۰۰گرم بو چوم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان الیاس🩵👶🏻 مامان الیاس🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری