میگم تلخی دهان تو هفته هشتم طبیعیه

۷ پاسخ

من تلخی حس نمیکنم،ولی مزه غذا ها برام فرق کرده،چیزایی که قبلا عاشقشون بودم الان به زور میخورم🤕 کلا میلم به غذا از بین رفته،فقط بخاطر این که ضعف نکنم غذا میخورم

ارههه من پدرم در اومد

منم داشتم هفتم یکم رفت بالاتر بهتر شدم،ولی گهگایی باز میاد سراغم

منم همینجوری بودم الان باز مزه آهن میده

بالله منم داشتم تازه یع کم کم شده

اره من اینطوری بودم بچمم دختره

من هنوز دارم از اولش تا الان

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران روزهای ابتدایی تولد
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته شانزدهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری