۳ پاسخ

من نمی‌دونم چرا تا سالهای قبل فک میکردم لگن همون باسنه 😂😂

من دکترم بهم گفت ۳۶هفته برم ببینم لگنم مناسبه یانه

راحته انگشتشو میکنه زود درمیاره من سه بار رفتم اما هیچی نشد درد زایمان نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان نینو مامان نینو ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۵ ماهگی