خانما ترشح زرد رنگ نشانه عفونته؟ چکار کنم؟

۸ پاسخ

الان توی چهارماهگیم

اگه بو داره و سوزش و خارش داری عفونته
سعی کن شورت نپوشی و اینکه حتما به دکترت بگو

اره برو دکتر بهت دارو بده

مرسی

با ژل شست شو بانوان بشور.اب زیادبخور.زودبه زود دشویی برو

زرد نشونه عفونته ازمایش ادرار بده واژنت چک کنه دکتر

بله اگه رنگ بو داشته باشه عفونته

برید دکترتون چکتون کنه بله عفونته

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد