سوزش خفیف دارم تو واژن...و ترشح زرد کم رنگ ینی عفونته یا طبیعیه

۳ پاسخ

عزیزم منم اینجوری ام ولی سوزش همش ندارم خیلی کمه یبار یک ماه پیش یبار الان آزمایش عفونت ادراری دادم گفتن عفونت نداری فقط مشکل اینه آب کم میخوری و واقعا هم راست میگن بخاطر کم آب خوردنه

عفونته اولشه. زود پیگیری کن که زود خوب شه

عفونته

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری