خانما میتونم به دخترم شیره خرما بدم

۳ پاسخ

حتی اگ حساسیتم نداشت باز مقدار زیاد نده چون قندشون بالا میره

ولی شیره هم تست حساسیت داره مقدار کمم بده ک قندش بالا نره

من4شیره میدم شیره انگورم با اب میدم بهش مث شربت

سوال های مرتبط

مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی