۴ پاسخ

من هم هفته شما بودم ایام نذری بود چندبار خوردم ولی بدون شکر و دارچین

دارچین نریزی بخوری ضرر نداره که اتفاقا مقوی هم هست

نه بابا

نه عزیزم چه مشکلی

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته هفتم بارداری
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسلی مامان قند عسلی هفته بیستم بارداری