آیا فوکوس اکوژن به سندروم رپط داره

۴ پاسخ

سلام عزيزم من رفتم اكو قلب جنين و دكتر گفت بله فوكوس در سندروم و جنين هايى كه مادر ديابتى دارن وجود داره و گفت نگران نباش خيلى وقت اصلا جاى نگرانى براش نيست اگه غربالگربت خوب بوده و اين گلوكز منفى شده 🌹

میگن ربطی نداره

سلام نه،،،هیچ ربطی...بعدشم تو اکو‌قلب اینا رو بعضی وقتا کاذب نشون میده

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان ninii مامان ninii ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری