میشه بگین غربالگریم خوبه یا نه
فوکوس اکوژن چیه

تصویر
۴ پاسخ

برای من نوشته عزیزم
اکو قلب انجام دادم نرمال بود
شما آزمایش غربالگری اول و دومتون خوب بود؟

یعنی لکه سفید روی قلب نشون دکترت بده احتمالا اکوی قلب جنین میگیرن انشالله جای نگرانی نیست

فکر کنم یعنی یه نقطه سفید داخل قلب دیده شده که عموما بخاطر انباشت کلسیمه. برای منم بود که دو هفته بعدش رفتم سونو رفع شده بود. معمولا رفع میشه مشکلی نداره

اگ اشتباه نکنم ی لک سفید رو قلبه...ک‌ میگن رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان ninii مامان ninii ۱۰ ماهگی
مامان دنیزعباسی مامان دنیزعباسی ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری