سلام کسی تجربه فوکوس اکوژن روداره؟

۱ پاسخ

آره چیز خاصی نیست انشاالله
من رفتم چندتا لکه رو قلبش بود گفتن خودش برطرف میشه حتی نیاز به معاینه مجدد نداره

سوال های مرتبط

مامان ninii مامان ninii ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری