منفیه این؟؟؟؟ یانه

تصویر
۷ پاسخ

رقیه جان تست بده حتما میاد بالا

عزیزم من ۱۰ روز از موعدم گذشته بود بتا دادم منفی بود ۲ روز بعدش لک بینی داشتم ۴ روز بعدش بیبی چک زدم مثبت شد

اره برای منم اینجوری بود🥹

۱.۵یعنی چی ممکنه بالا بره

بله منفیه

اره متاسفانه

اره عزیزم 🥺 ایشالا ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان دایاکو مامان دایاکو ۳ سالگی
مامان نورا مامان نورا هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری