۷ پاسخ

بالاست

سلام نرمال

ازمایشتون میگم‌رماله

من تیرویید دارم ولی نرماله

کم کار نیست ،ولی احتمالا واسه یکی دو ماه دیگه دکتر بگه آزمایش تکرار بشه

قرص میخوری

برای خودته گلم

سوال های مرتبط

مامان نفس وهاکان مامان نفس وهاکان ۱ ماهگی