درد سینه تاکی ادامه داره برای من کم شده اوکی!!؟؟

۸ پاسخ

برای من هنوز ادامه داره 😁

اره اوکیه . اروم میشه دردش
گاهی وقتا ممکنه نوک سینه درد بگیره یا حساس بشه .

نوکش یا دوروبرش؟

آره کم شده مال منم
آخراش باز زیاد میشا و سنگین و پردرد

برا من سینه هام سنگههه

اره عب ندارع

اره بواش یواش کم‌میشع

منم دارم شنبه میرم سونو تشکیل قلب دعا کن برام🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری