۵ پاسخ

منم همینطور هی میگم خوب میشه اما سفت تر میشه

ب مرور کم میشه من اوایل داشتم الان ندارم

فکر کنم تا چند هفته بعد زایمان ادامه داره 😐😂

هفته ۱۰ اینا کم میشه بعد بعضی وقتا درد میگیره میسوزه میره و میاد

کم نمیشه اما عادی میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته یازدهم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری