رو مردمک چشم دخترم آشغاله چیکار کنم

۶ پاسخ

اصلا دست نزن خودش میاد بیرون پسر من چندین مو رفته تو چشمش خودشم اومده بیرون

پسرمنم اینجوریه مثل ترشح من درمیارم با دستم یا با دستمال

چشم خطرناکه دست نزنی ها

دست نزن خودشون میان دختر منم همینجوری بود چرک کرد صبح زود امده بودن

یه دستمال رو خیس کن و بزار اونجا که اشغال هست میاد بیرون
با آب جوشیده سرد شده

اگه قطره نداری ازشیرت یه قطره بریز بیاد بیرون

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی