۹ پاسخ

من یدونه ازین عدد ها واسه تولد پسرم گرفتم از قاسم اباد گفتم این چقدر میشه هزینش هلیومی برام باد کنی گفت ۴۲۰😐گفتم بده بابا چخبره خودم اومدم خونه باد کردم با نخ نامرئی بستم به سقف شد هلیومی🤣

۱۵۰ اینا

عدد ۱ و پرسیدم الان گفت ۳۰۰ تومن میگیره هلیوم میزنه

من یه سگ گرفتم برای دخترم شد 360 تومن

بادکنک عدد یک به همراه گاز هلیون ۱۶۰دادم بادکنم معمولیا دونه ای پنج که هر کدوم چهل تومن پر کرد

چرا همه قیمتا بالا میگن
من خریدم ۸۰ 😂
تا ده روزم باد داشت

من یکسال پیش برا عکاسی بارداریم دونه ای ۲۰۰ میگفتن

از ۸۰ به بالا بستگی داره کجا باشی کجا بخری😂

دو هفته پیش خریدم دونه ای 170

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی