سلام مامانا کسی جواب آزمایش میدونه

تصویر
۳ پاسخ

کم خونی داری عزیزم تیروئیدت نرماله احتمالا برای کم خونیت دوز قرصاتو میبره بالا منم هموگلوبینم ۱۰ بود روزی دوتا فرفورت گاین میخورم

کم خونیت زیاده به نظرم حتما ببر نشون دکترت بده

تیروید نداری خوبه ولی کم خونی داری دختر

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ومانیار💙 مامان مهرسام ومانیار💙 ۱۲ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان نـــــورا مامان نـــــورا ۲ ماهگی