۱۳ پاسخ

وای چقد روزا دیر میگزره برامن براشماهم اینجوره

و منی ک هیچی از بارداری نفهمیدم ب جز اینکه پراز ترس و نگرانی از قند دایم یه دستگاه دستم بوده تا الان خدایا ب هرکس میدی فقط سالم و سلامت بزار تو بغلش از منم. سالم بزار

بسم الله الرحمن الرحیم من ۴۰هفته ام هنوز نزاییدم😕

منم میشم سی هفته

اوفففف من کی میشم ۳۰ 😭😭

الان همه دلمون میخواد ۳۸ هفته بشیم

آخ دقیقا🥺😍

دلتو خوش نكن منم میگفتم دکترم الان میگه بمونه ۳۹ هفته بهتر 🤦🤣

کاش من الان جات بودم😂این وسط خیلی بده نمیگذره هی چک میکنم‌باز ۶ماه نشده

کی من بشم باز ۳۰ هفته خخ

به نام خدا سی هفت هفتمه با تو فرقی ندارم😂

اخخخخخ منم😩

کی بشه بیایم بگیم ماهم بالاخره زایمان کردیم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد