اولین النگوی دختری

تصویر
۵ پاسخ

مبارکش باشهههه ولی توروخدا ننداز براش🥲فقط مهمونی و عروسی بنداز ، خطرناکه

خیلی خوشگله مبارکش باشه ..من جای شما باشم دستش نمیکنم هم چشم زخم زیاده..هم دزدی ..هم گوشواره کافیه بنظرم

مبارک باشه عزیزم خوب کردی براش بزرگ خریدی بزار برای بعداً که بزرگ شد من برای دخترم قبل اینکه دنیا بیاد دوتا النگو سایز صفر خریدم کردم دستش چندماه قبل براش یه تک دست خریدم دوتا لنگه النگو دیگه دستش نمیره کوچیک هست دلمم نمیاد عوض کنم 🥲🥲

مواظبش خیلی باش

چقدر بزرگه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱ سالگی