سنو ۱۲ سیکلم هس تفسیرش می کنید برام چطوره

تصویر
۶ پاسخ

فولیکولت باید ۱۸ تا ۲۵ باشه تا باردار بشی
از روز اول تا روز ۱۲یه روز در میون عرق رازیانه بخور و روزایی که نمیخوری به جاش عرق اسطوخودوس بخور نصف استکان و ۳ روز اول پریود حتما حتما کاچی با بذرک بخور و سعی کن هیچ سردی نخوری تو تایم پریود تا روز ۱۲یا تا ۱۴ فولیکولت رشد میکنه البته پیاده روی و ورزش هوازی سبک یا رقص هم خیلی تاثیر داره

خیلی خوبه تا چند روز دیگه که وسط سیکلت میشه اون فولیکول ۱۶ بالغ میشه و ازاد انشالله

فولیکول هات خوبن از من بزرگش 15 بود با همون باردار شدم اصلا فکرشو نمی‌کردم
ان شاءلله تو هم این ماه مثبت میشی

ضخامت اندومترت ۹ میل هست خوبه.ی فولیکول ۱۶ داری ی ۱۳.فولیکولات بد نیستن .۱۶ خوبه برای بارداری انشالله همین ماه باهاش حامله شی

فولیکول داری ولی کوچیکن

سیکلت چند روز اس

سوال های مرتبط

مامان ونوس مامان ونوس قصد بارداری
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان آینده😊💞 مامان آینده😊💞 قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری