ب شکم بچمو گذاشتم روی دلم عیبی ندارد ؟

۵ پاسخ

نه عیب نداره منم میزارم

تا وقتی خودت هستی عیب نداره
ولی رهاش نکن
دور از جون یکی از منطقه ما بچش خفه شده بود بچرو کپ گذاشته بود رفته بود متاسفانه
البته دکتر بهم گفت خودش تعریف کرد
گفت تا وقتی خودت بالا سرشی عیبی نداره

ن اتفافا میگن خیلی خوبه

نههه دلش اروم میشه اونجوری

ن عیب نداره منم میذارم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی