۴ پاسخ

عزیزم اسمش رو نمی دونی اینجوری من نمی دونم از داروخونه چی نوع اسپره ایی بگیرم

ببین ی اسپری هست اسمشو یادم نیست من وقتی سرما خوردم هم خودم اسپری کردم هم پسرم ازم نگرفت داروخونه ها بری میدن

ممنون عزیزم سه بار تا الان سرم و امپول زدم ولم نمیکنه ماسک هم میزنم بچم زردی داره خدا نکنه سرما هم بخوره دیگه هیچی

عزیزم ...انشالا زود خوب بشی .ماسک بزن چاره نداری

سوال های مرتبط

مامان حسن کوچولو 💙 مامان حسن کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی