۱ پاسخ

برا پسرمنم دکتر پیگفت داره؛اوایل میگفت دیگه نفهمیدم چیشد؛جدی نگرفتمش گفت خودش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۳ سالگی